Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Malin - 16 juli 2008 21:36

.. och verkligen har saknat..

tack för att du äntligen ringde..

visst du sa att du behövde mer tid..

men du ringde.

Tack


Jag vet att du saknar mig...

men jag behöver höra det..

Av Malin - 16 juli 2008 16:47


Min underbara syrra ska föda imorgon, är det tänkt iallafall.. men det kan ju dra över. Hoppas inte! vill att det lilla knytet ska komma till världen nu. tänk va tråkigt att ligga inne i en mage i 9 månader :P hihi


Så glad för er skulle Emma o Simon o lillbäbisen såklart, när den nu kommer.


Det händer bra saker här i världen <3


älskar dig systra mi

Av Malin - 16 juli 2008 13:16


Prata med mig!


Vill höra din röst, se ditt namn på displayen på mobilen, vill hålla din hand, känna värmen från din kropp..


giva me an answer...soon..



tänker på dig när jag hör den här.. kommer du ihåg första gången vi träffades på riktigt.. du spelade den här på teatern.. jag minns

Ovido - Quiz & Flashcards