Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Malin - 31 juli 2008 23:36


 Har tränat med Mhodzi idag *skönt* Gick bra.. har ju inte kunnat dansa på hela veckan för har ju haft så int där jag har bränt mig så var första gången för mig idag :) Men willson hade ny koreohrafi till alla så det var skönt :D haha! men sen på slutet skulle vi såklart göra det dom gjorde måndag o tisdag. *oh oh* Men hängde med rätt så bra tycker jag :) OM jag får ha någon att kolla på :) haha

efter så gick följde jag med Lisa o Willson hem för några tjejor skulle komma o så skulle vi umgås lite. Erica hade med sig blåbärspaj *mumma!* Hur gott sopm helst! måste baka paj jag med nån dag :) hihi. Såg på Step up 2. Den var bra :D hihi. Blir lite medryckt vill gärna upp o dansa själv.. fast vet att jag är lååååångt ifrån dom men ändå:P


Sängen som väntar, den ropar mitt namn :P haha





Av Malin - 31 juli 2008 15:01

 Jag och mamma åkte till Sälsten igår efter att jag hade jobbat och fotade lite student/sommarbilder :) det var jättekul :P lägger upp några

Ovido - Quiz & Flashcards