Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Malin - 11 juli 2008 22:06

 

har gråten i halsen... ska lägga mig och se på film.. eller snarare somna till film.. orkar inte tänka på det nått mer.


men tack för kommentaren på förra inlägget

- klart att jag litar på honom. 





<3 

Av Malin - 11 juli 2008 21:09



 Vi båda har väl tänkt på det, men ingen av oss har velat tagit upp det, eller kännt att det är alldeles för tidigt kanske.. 

 

jag visste inte vart jag skulle ta vägen när han tog upp det.. Visst jag vet att han ska göra lumpen och vara borta i 11 månader och att vi inte kan höras varje dag och att han inte kommer hem varje helg.. men vill man att det ska funka så går det.. eller hur är det som? Jag vill att det ska funka, vill han med, men är osäker på att det kommer att göra det. 11 månader, han är borta i 11 månader. Visste inte vad jag skulle säga eller göra när han tog upp det... vi får väl prata mer om det när han kommer hem inatt efter jobbet...


jag vill....  

Av Malin - 11 juli 2008 18:57


 Var till Birsta igår med brorn min. Han köpte en ny mobil åt mig :) en nokia ... hmm.. undra va det var för sifffror.. *googlar* 5610 heter den :) haha. Inte lätt att komma ihåg. Hade det trevligt iallafall inne i birsta.


Sen på kvällen så träffade jag Ida o så kom Frida förbi, vi drog ner till Hamnkogen för där satt Lisa o Willson (han har kommit hem! :D:D) Sen kom det lite mer folk..satt väl där o surra till typ 12. Väldigt trevligt! begav mig hem till Ida en snabbis innan jag ringde papsi för skjuts hem :P hihi



är hos hakim nu.. ... han springer mest omkring.. är bröllopp imorrn och han ska spela.. Jag ska dit. Trodde att Anna skulle dit med.. men icke. Jag kommer inte att känna någon. Hoppas nån pratar med en iallafall.. Ne ska lägga mig på sängen o vänta på att hakim upptäcker att jag ens är här, Han har hejjat men vet inte om han fattad att jag sitter här... men men ..


Puss




Saknar min klass! Es3<3  

Av Malin - 11 juli 2008 14:38


fan att du måste jobba ikväll.. jag hade ju velat mysa lite i soffan till nån film, eller spela nått spel, vet att du ville va med mig med...


men vi hinner ses lite innan du börjar jobbar och sen inatt när du kommer hem.



LOVE<3

Av Malin - 11 juli 2008 11:43


Var på bio med baby i.. hmm.. men gud jag är helt dagvill.. Ja iallafall.. vi var på Bio. Såg Jiddra inte med Zohan. Den var helt okej, men kasnke mer en killfilm än en tjej. Men den hade sina stunder.


men det var mysigt att sitta där i mörkret med någon man tycker om.. hihi <3

Ovido - Quiz & Flashcards