Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 5 maj 2008 21:54


Har suttit och fixat med programbladen som vi ska ha till våran föreställning.. satt först från typ halv 16 till 18. sen så har jag suttit nu ett bra tag och vart precis klar. Har Skickat allt till min mail så nu är det bara att ta fram det på skolan imorrn :D



Han har inte ringt än...

Av Malin - 5 maj 2008 21:53


Om ni ändå är här så kommentera eller svara på min omröstning så att jag ser att ni vart här.. Mycket roligare så

Av Malin - 5 maj 2008 18:46


Har dansat hela dan idag.. eller det har jag ju inte.. var uppe på skolan och målade på mitt och Hannas projektarbete. Vi ska måla en Tunnel i Timrå :) Får se hur det går. men det går framåt med ritningarna iallafall :)


Drog över tiden idag på dansen.. men det behövdes. ska in på teatern imorrn och repa. Ni har väl inte glömt föreställningen som vi gör i klassen som har premiär nästa vecka?!


Out of touch

premiär den 13maj 19.00

Övriga föreställningar: 14, 15, 16 maj 19.00 och 17maj 16.00

Sundsvallsteater.

100kr vuxna  50kr barn

Boka biljetter via mig eller så kan man köpa en timme innan varje föreställning




Får inte tag på Hakim, han är ju i Spanien och sa att han skulle ringa, men ville prata med han.. men är upptaget :/ har försökt ringa sen typ 15.30 tutar bara en massa upptagetsignaler.. vill inte! vill prata med han :)

 Miss him. <3


Solen står högt över fälten

Vinden går lojt genom säden

Värmen vilar och väntar

Det susar oss över i träden


Idag är det bara du och jag

Idag är det bara vi två

Du är min Och jag är din

Och kärleken förde oss samman


Hör du hur klockorna ringer

Tid att ta ännu ett steg

Min ring glimmar på ditt finger

En kyss och sen börjar vår väg


Idag är det bara du och jag ...

En man

En kvinna

Har sin egen värld

För sällskap

För stöd

Och för glädjen att va här

Ta min hand så följer vi vägen

Genom regn och sol är jag din

Vi tar med oss den gyllene regeln

 Och förs fram av en viskande vind


Idag är det bara du och jag ...


Jättefin låt. Kärleken förde oss samman. Ulf Lundell

Av Malin - 4 maj 2008 00:09


Oj nu var det ett tag sen jag skrev.. har inte orkat.. gör inte det nu heller egentligen men kände att jag måste. 


Valborg i Onsdags. Var med Hakim på personalfets. Tack och lov att Anna var med, hade inte klarat mig annars. typ ingen prata med en, hejja knappt. Trevligt gäng. okej jag är väl inte så bra på att visa framfötterna heller, men jag är ny så tycker att de kan ju iallafall hejja.. men men hade det trevligt ändå.


Var ju först på ms Medwind, sen gick vi på BK och terra Linus(som jobbade på stadshuset förut) sen drog vi till olearys mitt emot. .. runt halv 1 nån gång drog jag o mötte klassen som var på studentfest på oscars :D smet in där, gick super bra :D haha. Riktigt trevlig, var väldigt synd att stadshusets personalfest skulle krocka med studentfesten... men men.. gick tillbaka till olearys typ 30 min senare, ville inte lämna Anna själv alltför länge :P hehe


Sov hemma hos Anna o Fredrik, var ett sjå att få hem älsklingen, han var ganska onykter och skulle ha en hamburgare innan vi åkte hem, men han åt den inte utan kände att han skulle spy då. Han är ju för söt :P hihi


 Men nu kommer jag inte kunna se han på 14dar.... han åker till Spanien(med Fredrik, Anna, Louise och Elin) Planet går imorrnbitti typ vid 7, men dom tog tåget ner till Arlanda idag. Sov hos han inatt även fast att han jobbade, men var jättemysigt när han kom hem och la sig brevid mig och berättade lite om kvällen och så såg vi klart på en film vi börjat sett. Han kom hem vid 5 på morgonen o vi somna nog inte förrän halv 7 kanske :) myyyys

kommer att sakna han jättemkt, var jobbigt idag när han åkte in till Sundsvall vid 16 för då visste jag att det var sista gången, ville inte släppa han...  Men han har skaffat en telefon nu så jag kommer att kunna få tag på han när han är borta.

    kom nyss hem från Lisa, har vart där o sett på film och när filmen nästan var slut får jag ett sms av han där det står - Älskar dig  Det pirra i hela kroppen *generad*


vi har 9 månader idag :D



Ne nu ska jag sova.. upp tidigt imorrn och fota lite om det är fint väder.


vart ett ganska lång inlägg, var inte riktigt meningen, men blidde bara så, gick så fort att skriva :P hihi,


Kissa o gå o lägga sig är vad som gäller nu :) pusspuss 

Ovido - Quiz & Flashcards