Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Malin - 10 maj 2008 13:45


Tack för igårkväll. Tack gumman för att du finns och tack älskling för att du finns. Tack alla mina vänner för att ni finns!


Pratade med baby igår, kändes bättre efter det och idag mår jag helt okej.. 


Dagen började bra iallafall. typ 29 grader ute!! skyndade mig ut och la mig på verandan :) Hur skönt som helst.. men sen så började det blåsa lite o solen gick i moln.. lite synd men hann ligga ute 2 timmar iallafall. *skönt* 


men efter att legat i solen så får jag iallafall ont i huvvet ett tag efter att man gått in.. så ska ta mig en tablett o lägga mig, sen fortsätta städa, sen ska jag till Maria o äta sen blir det färgning av mitt hår, lite vin och sen bär det ut med Maria o Lina och kanske Linnea



I love you forever I promise you.

We will be together our hole life trough.

There is nothing that I would not do.

 Whit all of my heart, I promise you.


*Fick jag av hjärtat härom natten*

Ovido - Quiz & Flashcards