Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Malin - 9 maj 2008 20:34


Jag behöver dig...


Har ju mina dagar.. men nu kom det bara,satt o kolla på så ska det låta... Tårarna bara rinner.. jag vet inte varför.. känner mig nere.. känner mig bara, jag vet inte.. helt meningslös... jag orkar inte.. jag måste förändras. Jag vill inte vara så här längre, se ut såhär... 

Ska inte sitta här länge, måste röra på mig, träna, städa, göra nått...inte sitta här inte sitta still, kanske ut o springa.. långt.. bara så jag kommer bort...



guuud *suck*


mår illa.. ska gå o se om jag kan spy.. brukar kännas bättre då, illamåendet försvinner..  sen är det träning som gäller..



(hatar att gråta, är så fjantigt... varför gör man det egentligen?? )

Av Malin - 9 maj 2008 17:09



brorsan är på besök. ganska ovanligt faktiskt :) så vi har käkat middag Våfflor  o så ska vi se på film :D

Av Malin - 9 maj 2008 17:00


älsklingen ringde  inatt typ vid 2 och hade hemlängtan, han ville hem till mig :) hihi. Han är ju för söt. Vill ju att han ska komma hem, men han lär ju ångra sig om han bokar om biljetten och kommer hem.. men nån dag kan han göra det så han hinner hem o kolla på mig när jag dansar... men vet att han inte gör det.... men men han kommer hem på lördagkväll :D


*LÄNGTAR*


älskling tro inte att jag hittar någon annan, i

ngen kan jämföra sig med dig.

Du är det bästa som har hänt mig

<3 I love you.

Tro aldrig något annat!

 vi klarar allt bara vi är tillsammans :)

Ovido - Quiz & Flashcards