Alla inlägg under maj 2008

Av Malin - 23 maj 2008 16:55



skulle behöva skriva nått vettigt men orkar inte.. baby åkte ner till Sthlm imorse... men skriver nått mer senare ikväll... har nog ändå inget annat för mig :P

Av Malin - 19 maj 2008 20:43



Ja.. baby har kommit hem!


Men var på Premiråfest o lördags för mina teaterklasskompisar :) vi hade det jättekul! Va på BK..men gick över till stadshuset ja efter ett tag och hälsade på Hakim.. gick fram och tillbaka :P hihi. Gick hem till Anna och väntade på att Hakim skulle städa klart och komma o hämta mig så att vi kunde åka hem till han :P Båda var pigga när vi kom hem så låg och prata en massa o myste en massa :) Har verkligen saknat han!  Va hemma hos han hela dagen igår, låg typ bara i sängen och sov o såg på film hela dagen :) hihi


ska snart åka till han igen.. fick lov att åka hem efter skolan för måste packa lite kläder, ska sova hos han en hel del denna vecka :) Har börjat måla på mitt och hannas projektarbete nu! :D wiiieee! så ska måla den här veckan och sen hoppas vi att vi är klara när veckan är slut :D hehe


men måste skriva en utvärdering nu innan jag åker..  jättekul:P ^^

Av Malin - 16 maj 2008 21:42



Har haft 3 föreställningar idag.. orkar inte skriva så mkt.. kanske skkriver mer någon annan dag.. Men ja.. vi hade för våran skola idag.. Fan va vissa är respektlösa ibland! vem fan sitter och buar när några har dansat?! (Även om man kasnke inte gillar det så kan man hålla det för sig själv.) Man sitter inte heller o skrattar, smsar, Suckar(det hörs) eller lyssnar på egen musik i mobilen! Vad är det för del på vissa?!?!?! Vad har dom för uppfostran om de inte ens vet hur man ska bete sig när man går på en dansföreställning! Ooh herregud! Okej ska inte klaga på alla, vissa var bra, men de som inte sköter sig gör så att det som gör det också hamnar i skiten liksom.... Orkar inte bry mig.. Men hoppas de inte blir inbjudna till nästa år!



Gick inte så bra idag.. eller jo.. men sara råka sparka mig i huvudet på en av danserna o sen på föreställningen nu på kvällen så gick jag in i en lampa och fick kanten på samma sida som smällen. Men förutom det så gick det faktiskt bra :)


men måste äta.. fick inte behålla middan idag.. så är lite hungrig..


pussiluss



Imorrn kommer hakim hem

Av Malin - 15 maj 2008 23:24



Nu har vi haft 4 föreställningar, bara 4 kvar :D haha *skönt*


har 3 föreställningar imorn :) 2 på morgonen för skolan våran och sen en på kvällen, den sista är på lördag. måttligt trött man kommer att vara då.


Älsklingen kommer hem snart! bara 2 nätter kvar nu!


Är jättetrött så ska lägga mig o se på tv o sen ringa o säga godnatt till Hakim :) hihi. Sen ska jag sova!


m                   a              l                i                 n

Av Malin - 14 maj 2008 21:41


Kan man verkligen sakna någon såhär mycket? ja det verkar som det..  Vill ha han hos mig NU! men är bara 3 dagar kvar sen ska jag besöka han på jobbet.. Han kommer till sundsvall 22.45 o börjar 23.00 Stackars liten så ska dit och muntra upp honom lite :) hihi


Har haft 2 föreställningar idag, 1 på morgonen och 1 på kvällen.. Det gick sådär.... alltid jobbigast efter premiär för efter den så har man liksom laddat ur och så måste man ladda om till idag.. men men inge större fel, inte från min sida iallafall ;) hah! ^^


ska se klart på Top Model , Måste ju se vem som vinner. Jag hejjar på Saleisha,  Sen blir det duschen! Verkligen ett måste, sen blir det John Blund och lite natti nattti :)



m                 a              l              i               n

Av Malin - 13 maj 2008 21:51


Nu har åremiären varit1 Gud va skönt! det enda som gäller nu är att ladda om inför morgondagens föreställningar.. Har 2 på morgonen och en offentlig på kvällen..


 Måste hoppa in i duschen,, men ser på film, så gör det i pausen..


Orkar inte skriva så mkt mer.. år ltite mat när jag kom hem o har jätteont i magen.. :(


skriver kanske mer senare, eller imorrn :P



puss


 älskar dig Hakim Bedziri

Av Malin - 13 maj 2008 10:08


OUT OF TOUCH har Premiär ikväll!


är inte så nervös just nu, men det kommer, det kommer..


ska inte tänka så mycket på det under dagën.. ska ner på stan och luncha med mamma och köpa studentinbjudningskort :)


men ska åka ner snart, så ska ta o klä på mig :P Kan vara en fördel



Pratade ned älskling inatt vid 3 hihi :) ingen av oss ville lägga på... saknar han så.. men han är snart hemma igen :) hihi. då ska vi mysa o gosa o pussas o kramas hela tiden :P hihi




LOVE

Av Malin - 12 maj 2008 18:43


Har varit inne på Sundsvalls Teater sen typ halv 9 imorse.. har repat utan o sen med kläder, då alla fick kolla på varandra, sen körde vi genrepet. kan inte fatta att jag har premär imorrn! är inte så jättenervös. Mamma, Pappa, brorsan o farmor ska komma o kolla, o Maria :) alla är där förutom Ida(som är i egypten) och min Hakim... men han kommer hem på lördag kväll iallafall.. Har saknat han jättemkt idag, mer än tidigare.. jaja..


Repet gick bra , kändes bra iallafall.. men man svettas ju som en gris, sen är det inte de största logerna, är för 2 eller 3 o vi e 7 :P


ska hoppa in i duschen snart o sen ska jag nog bara lägga mig i ryggläge o somna.. är så trött...


imorrn ska vi träffas vid typ halv17 eller nått.. jag o Linnea åker iallafall 15.30 :)



måste vila en stund innan jag duschar...



puss :D

Ovido - Quiz & Flashcards