Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Malin - 11 maj 2008 17:32


tror att jag börjar få migrän... har flimmer för ögonen o ser dåligt.. så är det fel stavat beror det på det..  svettas som en gris med.. måste äte innan jag lägger mig tror jag.. om jag orkar o kan fixa nått... ska ringa älsklingen en snabbis iallafall..




natti natti...

Av Malin - 11 maj 2008 15:17


ska städa egentligen, men har ju tid till det med.. men kom på att jag har ju lovat Hanna att lägga ut Saladsfinger! Finns en typ av serie på Youtube. Amanda i min klass visade den en eftermiddag, sen var vi fast :) haha.


Läste på en annans blogg att han tyckte att Ika i rutan är creepy. men delar inte hans åsikt :P så lägger ut henne med :P


 Det fanns inget Embed till Ika men kolla länken! du kan även hitta Ika on drugs om du klickar dig vidare :)

http://www.youtube.com/watch?v=6svXfpjRMGY

Ovido - Quiz & Flashcards