Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Malin - 7 maj 2008 23:22


Har övningskört lite idag :) hihi gick rätt så bra, var ett tag sen jag körde sist så det gick förvånadsvärt bra :D haha


sitter o kollar lite på tv o messar med älsklingen. Fyllde på hans telefon med 100kronor, jag tror han blev glad :D hihi Älskar han så<3


 Blir väl duschen sen och sova :D



Av Malin - 7 maj 2008 14:41


Rubriken är en direkt översättning av Öppet hus, vilket det är ikväll på min skola :D Jättkul^^ ska vara där typ vid kl.18.00 till 21 kanske.. längtar inte.. vi ska dansa nått, men får se vad det blir.Dansen som är tänkt funkar inte så bra utomhus.. men vi får välla se hur det går.


Var inne på Teatern igår och satte ljus för alla våra danser. Kändes skönt, men det tar ju så lång tid och tycker verkligen synd om dom som fick lov att stanna kvar efter att de gemensamma danserna var klara för några har solon som de behövde lägga ljus till. Vilket tog tid hörde jag..


Har ju berättat om de där jävla programbladen. Nu är nästan alla klara! vi samlades imorse och kopierade upp papperna så att det var på båda sidorna på papperet. Sen var det bara att börja vika. hade 2 högar vi vek ifrån satte sen ihop sidorna och häftade. Det gick väldigt fort när alla hjälpte till. (alla i klassen var inte där, vissa hade andra lektioner o vissa bara inte gjorde det ändå... ) jaja det är upp till dom.. Alla häften är snart klara iallafall, så vi ska fixa klart det ikväll  på öppet hus. Fast inte jag och Hanna för vi måste sitta med vårt projektarbete, måste fylla i alla skisser. För v.21 börjar vi att måla. Det är beräknat att vi ska vara klara på fredan men vi får se hur det blir med et ^^ ;) hahha!


Pratade med baby nyss. Saknar han så, mest på kvällarna, för har inte sovit många nätter utan han vid min sida. Men har tagit en tröja av han som jag sover i :) hihi. HAn har blivit jättebrun så är dags för mig att sola lite solarium och sluta vara så blek :P


men måste ta o käka lite, börjar bli lite hungrig och ska vara på skolan igen vid kl.18 får se om jag kommer på något mer att skriva innan dess annars så skriver jag ikväll när jag kommer hem :)




Ovido - Quiz & Flashcards