Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

Orkar inte

Av Malin - 30 juli 2008 18:06


Har inte skrivit på jättelänge. men kommer inte riktigt ihåg vad jag gjort och när jag gjorde det så gör väl typ nån lista.. men den är inte i ordning

* 2 Bröllopp
Camilla & Kristoffer - Camilla och Hakim jobbar ihop.


Madelen & Daniel - Madelen och syrran är barndomskompisar.


*Stadsfest
Gick bara på fredan. Vart inte så mkt party. Men lyssnade på bla. Smalare än thord, brolle, emd.. Det var kul :)

hmm...


*Målat
Har målat några ramar där jag har satt mina bilder jag har knäppt och framkallat. Hängde sen upp dem på en vägg i mitt rum :) Fiiintmina ramar o foton :)

*Har bränt mig
Var ut till Oxviken med hakim, Erica och Niklas. Tänkte inte på att solen tog så bra, det blåste och va inte så varmt så brände mig bak på ryggen och på benen. Värst på låren. Kunde inte gå. Grät när jag gick och la mig i söndags och grät när jag steg upp. Har aldrig haft så här ont! Känns som om att det saknas hud bak på låren.. men har smörjt mkt så nu börjar det bli bättre :D

*Mhodzi!!
Vi har äntligen börjat dansa igen! Willson har ju kommit tillbaka nu så :) vi ska dansa på Internationella festen här i härnösand på murberget om 1 månad :)

Vet inte vad mer jag har gjort... just ja.. bråkat med pappa.. men det blev bättre efter ett tag..




Ne har ont i huvet.. ska lägga mig en stund.. skriver nått mer sen o jag ska bättra mig.. känns rätt skönt att skriva av sig



jag brukar släppa allt...
kan du?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 mars 2009 18:44

har bytt bloggställe.   nu hittar ni mig på www.mlindbeck.blogg.se ...

Av Malin - 2 mars 2009 18:12

Blir ingen träning idag ju! Är ju sportlov. dah!   så ska hem till Ida istället o träffa henne, Maria o Karro :) men för att palla det så ska jag vila en stund nu.. har ont i huvudet..så ska vila bort det lite           Jag fattar inte ju mer jag fu...

Av Malin - 2 mars 2009 10:37

Birsta med brorsan o pappa idag. Får se vad jag kommer hem med :)   Dans ikväll! ska bli så sjukt skönt och röra på sig lite. Måste få bort lite fett o få lite bättre kondis ;)   ne ska dra om typ 40 minuter o sitter bara i underkläder just nu så har...

Av Malin - 1 mars 2009 22:29

        Jag ska försöka att släppa dig, men det känns som om att något saknas.. ...

Av Malin - 28 februari 2009 17:25

Det är fan inte rättvist. Men vad är det då?   ska jag sluta vara så självisk o säga åt han o glömma mig. Även fast jag inte vill men att det vore lättast för han... var ju det som var tanken från början, att sluta tänka på mig..   ska jag sluta sä...

Ovido - Quiz & Flashcards