Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Malin - 15 juni 2008 15:43



 Råkade tappa min telefon i marken i fredags så den har cpat sig nu.. den funkar men displayen är väck.. så nu har jag fått stoppa in sim-kortet i min supergamla telefon.. en 3310 nokia.... *blä*! men gubben har en annan telefon hemma,. så ska se om jag kan ta den istället..


alla nummer är borta..alla sms allt!!! men ska till Siba imorrn o se om dom kan hjälpa mig,,


ne ska vila lite nu innan jag ska äta o sen ska jag åka till Morfar och hälsa på han på sjukhuset..


ska skriva om studenten nån annan dag men orkar inte just nu...



syrran kom


pusshej


Av Malin - 15 juni 2008 01:45


 det är vår låt på nått konstigt sätt :) hihi

Av Malin - 15 juni 2008 01:35


jag kan inte glömma.. det kan bara inte försvinna.. jag maler det om och om igen hela tiden i huvudet... orkar inte...


jag är ledsen... vill bara gråta, men inte själv...  vill vara med dig, vill att du ska prata med mig om allt som hänt, vill gråta ut om din axel..


jag vet inte vad jag ska göra...


väntar på att du ska ringa iallafall...


har nyss kommit hem, skulle vara en utekväll med tjejerna.. men gick inte så bra.. tänkte bara på det här.. inte på nått annat... vad tänker du på? tänker du också på det här? känner du som jag?.. snälla berätta..fast det kanske du inte vill, inte vill berätta.. men snälla för mig.. du vet att jag älskar dig mer än allt annat, vill, eller kan inte vara utan dig.. aldrig nånsin


ska lägga mig och sova nu. Hoppas du ringer.



Tack Anna för att jag och Malin kunde sova hos er inatt.. :)  



love you baby<3

Ovido - Quiz & Flashcards