Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Lite av varje...

Av Malin - 29 juni 2008 20:38

Jag med (stora) Jordgubbar innanför kinderna. Hemma hos Maria i Onsdags



Onsdag: Så var jag o åt middag med Maria på Waynes coffe (stavning?) sen åkte vi runt o letade jordgubbar, som vi skulle äta senare på kvällen med Ida. När vi väntade på henne passade jag på att sola lite hemma hos maria i källaren :P lite färg fick man men inte direkt mkt :P haha


Torsdag: Tränade med Hakim på simhallen i Timrå. Rätt kul :D men jobbigt! hihi. Vi lyfte lite skrot ;)


Fredag: Tandis först. Gick bra! Var o träffade en snubbe om ett jobb sen som jag fick! hihi. dock bara 2 veckor men men lite pengar :P  lunchade med mamma sen var det arbetsförmedlingen som gällde. Åkte till baby sen o åt o myste med han, sen åkte han o jobba o jag åkte hem :P Provade lite yoga med mamma :) hahah!


Lördag: Åkte till Nora där det var Nora-dagarna. Man äter lite mat o så lyssnar på musik o träffar en massa folk som känner igen mig men jag känner inte igen dem.. :P haha. Va ute nästan hela dagen med mamma o pappa o åkte omkring på olika ställen, vi spelade även minigolf ute i Norrfällsviken :) jag förlorade:/ men men ! Fest senare på kvällen. Åkte till Rubiela o sundsvall oföljde med till nån förfest sen efter det så splittrades vi men möttes på subway innan vi tog bussen hem kvart över 3 :) Väldigt skönt att lägga sig o sova kan jag lova!


Söndag: Åkte hem tillHakim mitt på dan o har varit här sen dess :) men ska ta o lägga mig nu..ska väl kanske slå igång nått på datorn som vi kan ligga o kolla på:) myyys




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 mars 2009 18:44

har bytt bloggställe.   nu hittar ni mig på www.mlindbeck.blogg.se ...

Av Malin - 2 mars 2009 18:12

Blir ingen träning idag ju! Är ju sportlov. dah!   så ska hem till Ida istället o träffa henne, Maria o Karro :) men för att palla det så ska jag vila en stund nu.. har ont i huvudet..så ska vila bort det lite           Jag fattar inte ju mer jag fu...

Av Malin - 2 mars 2009 10:37

Birsta med brorsan o pappa idag. Får se vad jag kommer hem med :)   Dans ikväll! ska bli så sjukt skönt och röra på sig lite. Måste få bort lite fett o få lite bättre kondis ;)   ne ska dra om typ 40 minuter o sitter bara i underkläder just nu så har...

Av Malin - 1 mars 2009 22:29

        Jag ska försöka att släppa dig, men det känns som om att något saknas.. ...

Av Malin - 28 februari 2009 17:25

Det är fan inte rättvist. Men vad är det då?   ska jag sluta vara så självisk o säga åt han o glömma mig. Även fast jag inte vill men att det vore lättast för han... var ju det som var tanken från början, att sluta tänka på mig..   ska jag sluta sä...

Ovido - Quiz & Flashcards