Direktlänk till inlägg 21 juni 2008

Midsommar

Av Malin - 21 juni 2008 23:28


 Dansade som vanligt på midsommar. Vi hade tur med vädret, var skönt att det inte regnade. Fötterna höll :P Var sen på kvällen ute i Häggdånger och åt gott och lekte lite med alla vuxna :) haha! Somna direkt när jag kom hem.. *skönt*


sov till 12 idag. skulle åka vid 13 och hälsa på Morfarn min på sjukhuset i Sundsvall. Han har lågt blodvärde tror jag att det var... När jag och mamma kom (pappa stannade hemma för han var bakis sen igår) så satt morfar i en rullstol utan för sitt rum, så vi satte oss ner och pratade lite. Han var väldigt vimsig idag. När han var yngre så jobbade han nere i Sthlm så han pratade mycket om det idag. Men han är ju så söt, synd att han har blivit så dålig bara.


När vi skulle åka hem och var på väg ut genom dörrarna så satt det en ung man i rullstol där och när jag och mamma gick förbi så sa han ' beautiful' till oss. Det gjorde min dag lite bättre en stund :) hihi

Men så fort vi kom utanför dörrarna så märkte vi att himlen hade öppnat sig, det bara öste ner, och medan vi sprang ill bilen så började det hagla och åska.. tror ni jag ökade på takten då eller? väldigt skönt att sätta sig i bilen sen :)



Har mest tagit det lugnt idag sen när jag kom hem.. har inte orkat hittat på nått stort.. satt o kollade på film med mamma. var mysigt :) men är så himla vamt på rummet mitt.. kan inte fatta, håller på att döö... men men ska inte klaga.. vissa fryser väl..



ska ta o hoppa i säng nu tror jag.. skicka iväg ett mess till hakim och säga att han kan ringa när han har tid. Han är nere i Sthlm och firar midsommar där med några kompisar. Men saknar han så.





Förlåt men jag kan inte sluta tänka på det... kan inte ändra på nått men vet inte hur jag ska handskas med det heller.. vet bara inte...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 3 mars 2009 18:44

har bytt bloggställe.   nu hittar ni mig på www.mlindbeck.blogg.se ...

Av Malin - 2 mars 2009 18:12

Blir ingen träning idag ju! Är ju sportlov. dah!   så ska hem till Ida istället o träffa henne, Maria o Karro :) men för att palla det så ska jag vila en stund nu.. har ont i huvudet..så ska vila bort det lite           Jag fattar inte ju mer jag fu...

Av Malin - 2 mars 2009 10:37

Birsta med brorsan o pappa idag. Får se vad jag kommer hem med :)   Dans ikväll! ska bli så sjukt skönt och röra på sig lite. Måste få bort lite fett o få lite bättre kondis ;)   ne ska dra om typ 40 minuter o sitter bara i underkläder just nu så har...

Av Malin - 1 mars 2009 22:29

        Jag ska försöka att släppa dig, men det känns som om att något saknas.. ...

Av Malin - 28 februari 2009 17:25

Det är fan inte rättvist. Men vad är det då?   ska jag sluta vara så självisk o säga åt han o glömma mig. Även fast jag inte vill men att det vore lättast för han... var ju det som var tanken från början, att sluta tänka på mig..   ska jag sluta sä...

Ovido - Quiz & Flashcards