Alla inlägg under juni 2008

Av Malin - 15 juni 2008 01:35


jag kan inte glömma.. det kan bara inte försvinna.. jag maler det om och om igen hela tiden i huvudet... orkar inte...


jag är ledsen... vill bara gråta, men inte själv...  vill vara med dig, vill att du ska prata med mig om allt som hänt, vill gråta ut om din axel..


jag vet inte vad jag ska göra...


väntar på att du ska ringa iallafall...


har nyss kommit hem, skulle vara en utekväll med tjejerna.. men gick inte så bra.. tänkte bara på det här.. inte på nått annat... vad tänker du på? tänker du också på det här? känner du som jag?.. snälla berätta..fast det kanske du inte vill, inte vill berätta.. men snälla för mig.. du vet att jag älskar dig mer än allt annat, vill, eller kan inte vara utan dig.. aldrig nånsin


ska lägga mig och sova nu. Hoppas du ringer.



Tack Anna för att jag och Malin kunde sova hos er inatt.. :)  



love you baby<3

Av Malin - 14 juni 2008 18:41


Det som hände igår glömmer vi


inga frågor, inga svar, inget.... Bara glömma

Av Malin - 11 juni 2008 17:47


  GUD JAG TAR STUDENTEN IMORRN!

jag kan inte fatta det! det är verlkligen overkligt!


är väldigt blandade känslor.. ska bli skönt att inte behöva plugga en massa.. men kommer samtidigt att sakna det.. Och sen min HELT UNDERBARA KLASS snacka om att jag kommer att sakna dom. Men jag kommer försöka hålla kontakten med er :P Don't you worry!


Malin Ekvall du blir aldrig av med mig,

vart du än flyttar gumman :P hehe.


Är Champangefrukost imorrn klockan 7 på skolan :) mysigt värre i det här härliga vädret^^ NOT!  Hoppas att det spricer upp och blir bra väder :D *hoppas*


Sen vid 9 så börjar lekarna/tävlingar.(kallas för Guldkotten) Alla treor ska delta i olika tävlingsgrenar och samla poäng, den klass som vinner får gå ut  först :D ESTET! Man tävlar bland annat i kareoke, och vem som har snyggast vagn och så ska alla klasser ha en presentation. Dessutom så ska alla vara utklädda. Kommer att bli jätteroligt! :D


Sen blir det hemfärd (eller går väl antingen till Malin eller Hakim) för att byta om till studentkläder och piffa till sig :) Sen blir det betygsutdelning och studentfika :)


Flakåkning står på tur sen! Vi fixa vårat flak igår.. vi har försökt jättelänge, men ingen har kunnat.. men igår :D Shit va glada vi var :)


FEEEEST på kvällen :D


-------------------------------------------------------------------


Blir lugnt ikväll.. ska över till Malin och ha det trevligt.. får se vilka fler som kommer.


Baby ska ut till Stavreviken han och grilla och bada med klassen. Kul för dom :D hihi 


ska äta nu : D



pusshej 





BAL

Av Malin - 6 juni 2008 18:32


Det var bal i Onsdags ute på Söråkers Herrgård.

Hade det jättetrevligt. Hände mycket så kan inte berätta om allt, men lägger ut  lite bilder.


Bild1. Jag och Hakim utanför. Innan vi skulle gå in.

Bild2. Hanna. Sötingen. Var hemma hos henne innan och fixade mig. Mamma hennes fixade mitt hår :) Tackar så mycket!

Bild3. Linnea (och några fler) dansgolvet

Bild4. Klassfoto

Bild5. Klassfoto ;)

Av Malin - 1 juni 2008 15:58



Var ju mösspåtagning  i Onsdags och även fest på kvällen. Hade inte tänkt att gå, men blev övertalad av klassen så jag fäljde med ändå :) Var först hemma hos Sara i Skönsmon. Riktigt kul! När vi skulle gå till bussen höll vi på att missa den.. jag såg den när vi var halvvägs så det var bara till att spring, lite bakomför mig hör jag malin S skrika "släpp fram mig, jag springer fortast" ser hon springa förbi mig med en flaska i handen. : vi hann med bussen iallafall. Väl inne på stadshuset hade vi det väldans skoj! dansa o sjöng skrek Es3 o så :P haha. Lite kul när vi skulle hem. jag , amanda. malin o malin skulle få åka med Emmas kompis malin ;) så vi va egentligen en för mkt men vi fick plats. Vakten stod o skratta åt oss utanför när vi skulle få ihop allt folk som skulle åka med.. det var malin här och malin där hahah.


Va på salsafest i fredags. Riktigt kul! inte för att jag dansade så mkt, men va härlig musik o så. Rubiela va med också :P jag tror att hon hade rätt så kul :D hihihi.


Är marknad här i helgen. Riktigt kul . Oftast alltid samma saker men är ändå ku latt g omkring i solen o kolla. JAG HAR FÅTT FÄRG!! Jag brukar sällan få färg, eller så blir jag röd o bränner mig.. men har fått lite brunt :P haha!


Gick med LIna och Maria igår. Mysigt sen va vi hem till LInnea på typ förfest för att sedan gå ner till tivolit, men va inte så länge hos linnea.. inte så jättekul där.. så jag lina o maria gick ner tidigare. Åkte inget men köpte popcorn och sockervadd o sen satte vi oss vid vattnet och smaskade i oss. Åkte hem o la mig typ vid tolv. skööööönt!



Har solat solarium för första gången! Gjorde det hos Maria igår :P hihi.



Gick på marknaden med mami idag. Hon köpte några tunikor o leggings :D hon blidde jättefin! :D 


Ska grilla lite senare:) mummsigt!


Men ska se på film med brorn min nu.. men skriver sen


pusspuss      


Ovido - Quiz & Flashcards