Alla inlägg den 28 november 2008

Av Malin - 28 november 2008 13:17

har målar klart ena utav väggarn :P men blidde lite yr i bollen så åt lite o ska nu vila en liten stund innan jag fortsätter :)


skit kul ju att rolla :D haha! 



Av Malin - 28 november 2008 10:48

taket är nu färdigmålat ska nu gå ner och börja måla på väggarna :) börjar med de vita :)


Ska bli så skönt när det är klart alltihopa :)  så jag kan lägga in golvet o sen bära in mina möbler :) kommer bli grymt snyggt ;D haha!


 tar lite bilder nu under jobbets gång så lägger jag väl in slutresultatet här sen.. eller på bilddagboken.. har ingen just nu, men har funderat på att skaffa en... 


nu ska jag hjälpa mamma o ta ner lite adventsgrejer från vinden o sen ner till mitt rum o måla :) sen ska jag nog ta en lite prommis. Rätt fint väder idag :) 



Ovido - Quiz & Flashcards