Alla inlägg den 9 november 2008

Av Malin - 9 november 2008 21:42

Nu har hakim åkt igen... idag vid 18 gick tåget ner till Stockholm.

åkte hem till han igår efter jobbet. Fick åka med Nicke. Tackar! Han hade lite bråttom så vi åkte typ vid 3 tiden.. så var hos hakim vid halv 4. Och ingen hakim i närheten. Han skulle ringa när han var påväg hem.  Så satte mig ner på mina vantar o käkade lite ostbågar:P Ringde fredrik o kollade vart hakim va. Han sa att han var påväg hem iallafall :) Hakim rindge när han hade kommit fram :P haha! bättre sent än aldrig ;) Skönt att få komma in o lägga sig :) 

Men vi vaknade ändå ganska tidigt imorse. 


har inte gjort så mkt idag.. mest bara vilat o umgåtts. Hakims mamma fick raka av allt hår på honom. De nere på lumpen gillade inte lockarna. Men han blev jättefin :) Älskar han fortfarande ;) mihi



var lite lättare att gå ifrån honom idag.. men bara lite.. vet ju att han får komma hem nästa helg med.. dock så jobbar jag igen.. men ska kolla om jag kanske kan få vara ledig fredag iallafall.. lördag är jag ju ledig men ska på bjudningsdans o jobba där istället.. men kan kanske åka med nicke då med :P haha får kolla upp allt det där.


sitter o kollar på film.. men börjar bli lite sugen på att gå o lägga mig... men måste se kalrt.. sen så ska hakim ringa :P hihi


Middag med maria imorgon :) Ska äta våran egna pizza på pinocchio :) mumma! sen blir det dans. Måste förbränna maten :P haha!


ne nu börjar filmen snart.. ska gona ner mig i soffan med lite saft :) 


pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards