Alla inlägg den 13 november 2008

OMG

Av Malin - 13 november 2008 23:25

Har så mkt att skriva om! om idag o igår! :) Sjukt kul jag o Sara har haft det!

Fika med sara på kanalcafeet-. satt där i 3 timmar o fika macka o gofika :P hihi sen blidde det Utekväll :) Finns mkt att berätta men vet inte vart jag ska börja.

Allt kommer ej att berättas. bara för mig o Sara. (och typ alla på jobbet ;)) haha

Kvällen väldigt kort:
några glas vin, några shoots, några drinkar.
en MASSA prat! jag o sara kommer fram till att vi är väldigt lika varandra :P
lite dartspel på bittens

några gratis drinkar på bittens

mer prat


det värsta på hela kvällen var att vi blev förföljda på vägen hem av han som bjöd oss på en drink.  Men vi blev av med han till slut! skööönt!

Sprang hem till sara :) hihi

Somna fort gjorde vi :) Jag drömde nå så sjukt. Men det håller jag för mig o jobbet.. (hoppas det inte sprids så jävla mkt :P)


upp imorse för att fika med karro o ida. Wirströms. Megagott!


sen hjälpa pappa med att bära grejjer från källaren.


Middag med Sara  på Svenssons, Nån cider o nån drink där. :P 


sen skulle en kille(som jag vet vem det är) ta en flatlighner(?) Ingen aning om hur det stavas. Är i allafall Sambocka, teguila o tabasco. Bränner nå in i helvete i magen! men han skulle ta den om jag tog en fer...r..(minns inte) god var den inte! men kanju verkligen säga att den är fan mkt bättre än den han drack, Han tyckte tvärtom.   Ja nån gång ska vara den första! o kan ju säga att den kommer att vara den sista!



Men kan ju verkligen säga att jag har haft 2 grymma dagar! Thank you Sara! :D du är en toppen tjej du :)


Sängen nu o tv. 


Pussen!



Ovido - Quiz & Flashcards