Alla inlägg den 5 november 2008

Av Malin - 5 november 2008 20:24

Imorgon kommer min hakim hem! längtat så efter honom. Får se om jag ringer till han ikväll.. måste fråga lite om hur det blir imorgon.. om jag ska möta han i sundsvall eller hemma i sörberge, blir nog i sörberge.. men ringer väl efter 22 o kollar.  :) Är så glad :) och tiger med :P mihi^^,


Ja vad har jag gjort idag då? inte mkt.. haft min barndansgrupp :) skojjigt! :D de var jämna par så då behövde inte jag dansa alla danser :)*skönt*


vill hitta på nått imorgon men vet inte riktigt vad.. kanske ska messa till sara o se vad hon ska göra.. vill att morgondagen ska gå så fort som möjligt :) 


men ska ringa syrran,hon ringde förut, jag messa till hon o sa att hon kunde ringa tillbaka men har ikke fått nått svar än :P syrran vettu ;)  haha!


men pusspuss





Ovido - Quiz & Flashcards