Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Malin - 4 februari 2009 20:13

ett och ett halvt år tillsammans

 

 

 

                                                  nått måste ju det betyda?

Av Malin - 4 februari 2009 16:38

Jag saknar så mycket.. fast borde kanske inte göra det... inte nu..

Skulle vara lättast för oss båda om jag inte gjorde det.. fast å andra sidan så vet inte du..  så är nog bara lättast för mig. Det är redan lättare för dig..det mesta ligger i dina händer.. 


Men att jag ska sakna är inget du har kontroll över att jag ska göra,

 utan det har jag valt själv, helt själv.. 

tror jag...

Av Malin - 4 februari 2009 07:12

Tar en dag i taget och det funkar väl helt okej.


Mina positiva tankar flödar! Eller inte direkt, men det är inte torka på dom heller.. 


Har fått lånat en bok av Sara som jag ska ta o börja läsa. Att välja glädje


Är sjukt trött just nu.. men ska iväg o jobba. Jobbade igår med, började  8. så har lite sovmorgon idag. Börjar inte förrän halv 9 idag :P haha!

Har inte sovit alltför bra inatt. vaknat ett antal gånger... 


men blir väl bättre när jag väl är med barnen :)


ska kleta på mig lite smink så är jag klar för att åka sen. 



längtar till ikväll då jag får prata med dig och höra din röst...

Ovido - Quiz & Flashcards